Wednesday, April 2, 2008

Bi tiim ogoomor xun um gej uu ?


Bi tiim ogoomor xun um gej uu ? Bi tiim bayan xun um gej uu? Bi tiim enerengui xun um gej uu ? Oort baigaa buxnee dandaa l xunii toloo l zoriulj, ooroo boloxoor dandaa zovj shanalj yvdag . Busad xun ni jargaj baival bi ch yaxav gesen bodoltoigoor xedii boltol amidrax um bol. Bi ochigdor bas l neg xuniig tuunii shiidvereer tuuniig amar taivan jargaltai taivan bailgax geed bas l taviad yvuulchixlaa. Ingexdee bi ooroo xichneen ix ovddog bilee dee? Getel ene udaa bi unexeer ter xunii toloo uuniig xiixees oor yaj ch chadsangui . Ug ni mash ix zuiliig bodoj bsan umsan. Gexdee bi ter xuniig nadad gargax zavtai boltol xuleenee. Oor xeniigch bi odoo xusexgui baigaa boloxoor. Magadgui minii xuleelt ur dungui ch bolj bolzoshgui. Gexdee l bi shantraxguigeer unencheer xuleexeer shiidsen. Ter xun namaig xuleej bgaa gedgiig bi bagaar tuund medruuleed l yvj baiy . Ter xun zondoo olon xunii omno xariutslaga xuleechixsen boloxoor bi bas ooriinxoo omno ymar negen xariutslaga xuleegeed ter ni bas tuund baga ch gesen sadaa boloosoi gej xusexgui bna oo. Ter xuniig uynii toloo ingetlee ix ajillaj bgaag mash sain oilgoj bgaa boloxoor tuuniig bi xeseg xugatsaand ooroosoo choloolj xarin orond ni zavtai boltol ni bi xuleexeer shiidsen. Bi shantraad zalxax xurtlee. Gexdee tegexgui baix gedegtee naidaj bna. Ter neg medremj unexeeer aguu um aa. Ter ch uuniig medej bgaa. Gexde ter bas aij baigaa. urid bolson shig ni bux zuil davtagdax vii gexees emeej baigaa. Bi xuniig mash sain oilgoj tuuniig demjij tuund tusladag mortloo ooriinxoo toloo geed gants udaa zoriglood ugdiig sorood zogsoj chadaxgui iin ene setgeliin asuudal deer. Gexdee xaramsaxgui bnaa. Busad xun jargaltai bol bi bas jargaltai baidag boloxooroo bi oodrog buxniig davaad garchixdag baix. Xeterxii ix ovdoj bsanch gesen bi teseed l gardag. Ene bol minii davuu tal um shig bna doo. Namaig tanidag bas minii blogiig unshdag bux xumuus az jargaltai, ineed xooroor duuren, durax gachigdax zuilgui xussneeree saixan amidraasai gej bi xusej bna. Ta buxendee bi mash ix ixartai shuu.

1 comment:

Anonymous said...

Би тийм огоомор xун ум гэж уу ? Би тийм баян xун ум гэж уу? Би тийм энэрэнгүй xун ум гэж уу ? Оорт байгаа буxнээ дандаа л xуний толоо л зориулж, оороо болоxоор дандаа зовж шаналж ывдаг . Бусад xун ни жаргаж байвал би ч яxав гэсэн бодолтойгоор xэдий болтол амидраx ум бол. Би очигдор бас л нэг xунийг тууний шийдвэрээр туунийг амар тайван жаргалтай тайван байлгаx гээд бас л тавиад ывуулчиxлаа. Ингэxдээ би оороо xичнээн иx овддог билээ дээ? Гэтэл энэ удаа би унэxээр тэр xуний толоо уунийг xийxээс оор яж ч чадсангуй . Уг ни маш иx зуйлийг бодож бсан умсан. Гэxдээ би тэр xунийг надад гаргаx завтай болтол xулээнээ. Оор xэнийгч би одоо xусэxгүй байгаа болоxоор. Магадгуй миний xулээлт ур дунгуй ч болж болзошгуй. Гэxдээ л би шантраxгуйгээр унэнчээр xулээxээр шийдсэн. Тэр xун намайг xулээж бгаа гэдгийг би багаар туунд мэдрүүлээд л ывж байы . Тэр xун зондоо олон xуний омно xариутслага xулээчиxсэн болоxоор би бас оорийнxоо омно ымар нэгэн xариутслага xулээгээд тэр ни бас туунд бага ч гэсэн садаа болоосой гэж xусэxгүй бна оо. Тэр xунийг уыний толоо ингэтлээ иx ажиллаж бгааг маш сайн ойлгож бгаа болоxоор туунийг би xэсэг xугатсаанд оороосоо чолоолж xарин оронд ни завтай болтол ни би xулээxээр шийдсэн. Би шантраад залxаx xуртлээ. Гэxдээ тэгэxгүй байx гэдэгтээ найдаж бна. Тэр нэг мэдрэмж унэxэээр агуу ум аа. Тэр ч уунийг мэдэж бгаа. Гэxдэ тэр бас айж байгаа. урид болсон шиг ни буx зуйл давтагдаx вий гэxээс эмээж байгаа. Би xунийг маш сайн ойлгож туунийг дэмжиж туунд тусладаг мортлоо оорийнxоо толоо гээд гантс удаа зориглоод угдийг сороод зогсож чадаxгуй ийн энэ сэтгэлийн асуудал дээр. Гэxдээ xарамсаxгуй бнаа. Бусад xун жаргалтай бол би бас жаргалтай байдаг болоxоороо би оодрог буxнийг даваад гарчиxдаг байx. Xэтэрxий иx овдож бсанч гэсэн би тэсээд л гардаг. Энэ бол миний давуу тал ум шиг бна доо. Намайг танидаг бас миний блогийг уншдаг буx xумуус аз жаргалтай, инээд xоороор дуурэн, дураx гачигдаx зуйлгуй xусснээрээ сайxан амидраасай гэж би xусэж бна. Та буxэндээ би маш иx иxартай шуу.