Sunday, September 21, 2008

Mash ix...........


Илvv хайртай


Тэрэнд намайг тэр хайрлахаас илvv хайртай

Тэрний єєрийгєє хайрлах сэтгэлээс илvv хайртай

Та нарын тэрнийг гэх халамжаас илvv хайртай

Тамтаггvй ихээр би тэрэнд илvv хайртайХайр гэдэгт тvvн шиг хайртай

Хайртай гэдэгт тvvний адилаар хайртай

Хардана тvvнийг єєрийн хайртай

Харамлана би тvvнийг єєрийн хайраас єєрийгєє танихгvй байна

Өнєєдєр бvхэл зvйл нэг л єєр єєрийнхєє биеэс нисээд одчихсон юм шиг

Христын сvмд будадын лам сууж байгаа мэт

Хорвоог гэрэлтvvлэх дуу хvний оршуулга дээр аялах мэт

Цэнгэг нуурын загас, муурын хажууд сэлэх мэт

Цэлмэг тэнгэрийн шувуу, эрх чєлєєтэй нисэхийг хvсэх мэт

Наран жаргаж, Саран гийхэд амьдрал эхлэх мэт

Нас ахих биш, нас цєєрєхдєє vхэлрvv ойртох мэт єєрийгєє би танихгvй байна

єєрєє би чинь хэн билээ?

2 comments:

Anonymous said...

Hairlaval hairlasan shig hairlachihdag busgui yumaa. Iim hair bas hariu hairlagdah heregtei baih. Em hunii 14 mehee hereglej dee. Chamd amjilt husie.

Anonymous said...

Khash: Chamd bayrlalaa. Xunii setgel gedeg unexeer xachin um shuu. Magadgui xen negniig nad shig xairlaj chaddag xun l namaig oilgox baix daa.