Sunday, September 28, 2008

Би чадахгvй нээ

Sorry
...Дурлаагvй хэрнээ vнсэж зvрхэлсэн

Дурсах амтгvй уруулыг уучлаарай.
Дулаацах гэсэндээ л алганд чинь багтсан
Дураараа гєлмєгхєн гарыг мартаарай....
Хайранд чинь дvйцэхгvй доройхон цохилох
Хат суугаагй зvрхийг ойлгоорой.
Хvний хvслээр тоглож тэнэглэсэн
Харамсаж дуусахгvй сэтгэлийг єршєєгєєрэй


Энэ шvлгийг миний нэг мэдэх хvн бичсэн байна. Гэтэл энэ бvхэнд миний одоогийн байдал шингэжээ. Надтай гэрлээч гэж гуйхад нь энэ л хvн намайг дулаацуулж чадах юм байна гэж бодож байсанч, єєрийнхєє ганцаардлаас гарах гээд тэр хvний атганд тvр дулаацаж буйгаа мэдээгvй юм шиг байна. Тэр хvнд єдєр ирэх тусам найдвар тєрvvлээд, тэр хvнийг алж байгаагаа мэдсэнгvй ээ. Гэтэл миний сэтгэл харин тvvнийг биш миний ханхvvг нэхэх тэр агшинд гэнэт ухаан орох мэт бvхнийг бодитоор олж харлаа. Би яаж тэр хvнээс уучлалт гуйж, тэр хvнийг гомдоохгvйгээр холдох вэ? Туслаач би одоо яах вэ?

3 comments:

Anonymous said...

Setgeliin sharhgui salalt gej hezee ch baidaggui. Yagad chamaig avch chadaaguigee nasan turshdaa l bodoh baih daa hoorhii.

Bodrol said...

:(

Anonymous said...

hooson hun muruuduj bga bol ter chine zuvhun muruudul gej bodood uzuul yadiin bol.
herev negent tsug bhiin argagui bol . . .